Monday, March 22, 2010

K-Mart sucks.

Cred ca nu exagerez daca sustin cu voce tare ca din cei 5 oameni (da, acum sunt 5 fiindca si eu citesc ce aberez) care se uita peste balariile astea absolut toti au vazut Rain Man, adica filmul nu vreun ritual traco-getic de invocat ploaia. Ca atare titlul nu e o surpriza pentru nimeni, iar daca este sugerez o autoflagelare cu sarma ghimpata si fuga pe torente.
Acum ce treaba are Rain Man cu ziua de luni, martie 22,leatul Domnului 2010? N-are da' mi-s in pana de idei si nu stiam cum sa bat campii, dar in acelasi timp sa nu las senzatia ca "maicale taicale asta e incoerent!". Eu doar vroiam sa creez in mintea noastra imaginea unui retardat si va spun imediat de ce: venind spre fabrica (sau fun factory) am auzit la radio o melodie care continea mai mult sau mai putin urmatorul vers sau in fine asta e cea mai apropiata varianta de original ca dracu' a tinut minte exact ce si cum doinea ala:

Desculta prin iarba alearga cu capul in nori

Acum sa imi spuneti voi tipa din cantec nu e cretina perfecta?Ca mie asa imi pare.

Gata.

6 comments:

  1. Din ciclul: "Printul meu are tzitzei, face ce vrea el cu ei" =)0

    ReplyDelete
  2. da'pe bune mi-a venit sa ma caut de maruntis poate ma intalnesc cu zglobia sa-i dau de-o pereche de dragasani :D:D

    ReplyDelete
  3. decat "desculta prin nori, alearga cu capul prin iarba"...

    ReplyDelete
  4. si tot din categoria morons unleashed mai e creatie ce ma obsedeaza:"...picioarele goale pe marmura rece". ma dor rinichii cand il citesc :D:D:D

    ReplyDelete
  5. da, versuri la care ovarele mele plange cand citeste pe ele :). vai, sper ca e safe blogul tau. n-as vrea sa intram in litigii de drepturi de autor cu ceva manelisti pentru ca, sa recunoastem, versurile astea sunt de aur :))

    ReplyDelete
  6. asta ar insemna ca manelistii citeste ori se stie ca literele sunt pentru ei ca si criptonita pentru superman,desi nivelul de inteligenta e totusi acelasi: si ei si supermanu' isi trag chilotii peste pantaloni :D:D

    ReplyDelete