Thursday, March 4, 2010

Scurta introducere in lumea celor care nu cuvanta

Deheheheheci mi s-a fost facut blog de catre draga mea prietena se stie ea, n-o mai numesc ca nu trebuie s-o stii si tu cititorule (da, singular, desi banuiesc ca totusi ma vor citi fo 4 oameni, mai mult de frica decat datorita vreunei curiozitati literare). Amu' asta nu inseamna ca si stiu sa scriu,dar in minunata Romanie pastoreasca in care traim (de fapt voi traiti eu doar fac spume) pana si asociatiile de locatari au bloage si saituri intretinute de acelasi adiminstrataur analfabet si nespalat pe dinti care va fura intretinerea lunara. Asa ca (a se observa tendinta de a ma pierde in fraze lungi, fara sens si de multe ori fara legatura cu subiectul, va fi o constanta a acestei aventuri in tenesi) m-am gandit (sau am citit sau mi s-a spus, nu mai tin minte, ma cam strange basca astazi) ca e loc si pentru mine in spatiul virtual. Acestea fiind zise sa luam o pauza ca m-am epuizat de la atata scris si in plus mi s-a facut greata de la sarmalele pe care le incalzesc the others (denumire generica, des uzitata pentru a identifica colegii de lucru de care ti se falfaie,adica toti) in birou, banuiesc ca pe un resou artizanal din categoria rezistenta,boltar,studentie, pute pute da-i caldut.

Respecte.

1 comment: