Monday, April 12, 2010

Oo

Cre'ca-s un ciudat ca nu reusesc defel sa-mi explic de ce la o saptamana dupa Paste la mine in birou inca se ciocnesc/sparg/decojesc/halesc oua.Bine,nu pricep de ce-ai face chestia asta in birou oricum, dar nah, v-am zis ca-s un ciudat.Ce deduc eu este fie ca astia nu s-au multumit doar sa-i numere ouale lui Nastase fie ca, deprimati fiind de faptul ca n-am eu bani, s-au revoltat,au inlocuit manelele cu Parazitii si-au declarat in cor:Moarte ficatului! Urmaresc cu deosebit interes evolutia evenimentelor, cred c-or sa se transforme toti in chinezi si in loc de Vasile o sa ii cheme Su-Giuc.

2 comments:

  1. Eu cred ca totusi mai bine oua decat carnati si ceapa :))

    ReplyDelete
  2. Dar daca ai oua SI carnati cu ceapa? All in ca sa zic asa :D:D:D

    ReplyDelete